Det gick...

... alldeles utmärkt att träna stoppsignalen med MOR själv oxå.

Innan vi gick ut så hade MOR bestämt var & vad vi skulle träna lite på. Vi gick till "allén" mellan idrottsplatsen och Pildammsparken. MOR satte mig och gick sedan ut en bra bit innan hon kastade dummien ytterligare en bit ifrån sig. Kom tillbaka till mig och skickade iväg mig, blåste stopp, jag stannade inte direkt på första försöket, men satte mig sedan och tog kontakt med MOR efter ett litet tag. På försök 2 & 3 stannade jag snabbare och satte mig snabbare oxå. Avlämningar gick oxå i snabbhetens tecken... men jag kom i alla fall ända in till MOR med dom. 

Sedan fortsatte vi gå "allén" ut, men precis innan slutet så vände MOR sig om kallade på mig och direigerade mig till dummien som vi tydligen tappat på vägen, vilken tur att vi upptäckte det i tid. Jag fick sedan bära dummien ända hem, snacka om att jag var en stolt kille.


Kommentarer
Postat av: Lakrits

Vad duktiga ni var du och Mor. Tror att vi får börja hårdträna på stoppsignal vi också...

2008-05-09 @ 12:16:20
Postat av: Wallander

Nej, det tycker jag inte att ni behöver... ni är redan så bra och dessutom i så mycket, så låt mig komma ifatt lite...

2008-05-09 @ 20:13:31
Postat av: Lakrits

Nä, det vet jag inte om jag håller med om. Att vi är bättre alltså. Vi tycker ni är jätteduktiga med apporterandet.

2008-05-09 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback