GRUS I...

... MASKINERIET, ja så startade träningen igår!

Det var inte helt uppskattat att jag fjantade med upptaget av dummisarna som hamnade i gruset, men jag kan bara inte få grus i munnen/tänderna, det är skitäckligt. MOR försökte och försökte men jag tog inte upp den, hur hon än gjorde så nonchalerade jag det hela och då gav MOR upp och jag blev oerhört lättad.

Resterande stadgeövningar fixade jag bra.

Vi förflyttade oss lite längre in i Lommaskogen där vi nästan utgick från samma utgångspunkt. På ena hållet fick vi en kolla in en lång dummiemarkering innan vi vändes ett kvarts varv och skickades först på en dold dirigering och därefter på markeringen. På andra hållet fick vi först kolla in en kortare viltmarkering innan vi vändes helt om och skickades först ut på en viltdirigering. Sedan blev det dubbelmarkeringar med vilt, en lite längre ut än den andra.

Det var en bra "silvertejp" MOR lagt sig till med, trots min kassa inledningen så satt den ganska bra på plats, något litet ljud tog sig igenom men det var allt och det var riktigt skönt att få jobba i lugn & ro.

Några bilder, Eva, Bell & Spot har stenkoll på händelserna:

Här kommer Sandy i full galopp:

och här kommer Kidden:

När vi var nöjda & belåtna så föreslogs det en skogstur... alla hängde på förutom syran Vira som precis slutat löpa, SYND det hade kunnat bli riktigt kul! Men det gick bra med Sandy oxå:

Dagens glada flatte/mattegäng:

Jag måste bara få visa det nya baddräktsmodet för 2009:

Det sägs att den skall motverka vattenskakningar, kan det verkligen vara så? Förhoppningsvis har jag ett svar på detta på fredag kväll.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Snyggt blev de =) bevhövdes justeringar lr?

Ja du ibland e man duktig o ibland e man duktig INTE.Men vet du?Ja va lite duktig!T.o.m min matte tyckte de...hurra!Än finns de hopp för en liten knopp.... som ja!Jag var nästan oxå helt tyst!

Stadstur på torsdag kanske?

Förresten nu har jag fått mitt nya fina Back-on-track täcke så man slipper skämmas för de gamla fjuttiga som jag hade innan...De e väl de minsta man kan begära lr hur?Ska bara växa lite på bredden...ska nog gå...kanske .....kan inte lova

Gnatt från E

2009-03-17 @ 00:10:56
Postat av: Elliot

Glömde en sak.SILVERTEJP...har hört det flera gånger men ärligt talat så trodde jag att det var avsett för dej...hu asså...aj det hade ju fastnat i mustachen så de var ju tur att det var din mor som skulle ha det....för inte har hon väl nån sådan?Ska faktiskt göra en närstudie nästa gång hihi!

Gnatt igen!

2009-03-17 @ 00:18:58
Postat av: Wallander

Klart det finns hopp hos dig brorsan, du skötte dig utmärkt igår (eller förggår får jag väl säga nu) och din matte oxå :-). Hoppas vi snart får se er igen på ett träningspass.



Skall vi styla med täcken på torsdag? Då tror kanske alla som ser oss att vi är enäggstvillingar!!!



MOR har ingen mustach... jag kollade... men skall du oxå kolla på torsdag så akta dig, det är stor risk att du får en puss om du kommer för nära henne :-)



Postat av: Emma som kan se in i framtiden ;)

Härlig träning, hoppas att vi snart kan vara med!!

Kul att prata med dej idag eller rättare sagt igår, det borde vi göra oftare!

kramis från oss

ps: tveka inte att höra av dej om du stöter på patrull

2009-03-17 @ 03:03:22
Postat av: lotta med juniocola

HAHA JA DET BLIR KUL ATT SE OM BADDRÄKTSMODET FUNKAR:)VAD DUKTIG DU ÄR PÅ TRÄNINGEN, GUBBEN..Å DET DÄR MED ATT TA DUMMIES I SAND...TÄNK ATT JAG FÖRSTÅÅÅR DIG)

2009-03-17 @ 07:55:10
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Spot och Bell

Attans va fräsig du ser ut Walle. Du kanske skulle kunna söka till vårt svenska försvar och smyga runt i skogarna ingen skulle se dig. Förresten varför inte lura i vassen som storgäddan, vi är inte lite avis

Många tassar från Spot och Bell

2009-03-17 @ 18:01:10
Postat av: Helena

Åhh vilken snygging i nya "våtdräktsvästen". Hoppas den hjälper mot skakningarna :-) Va duktiga ni var på träningen! Ja det kan inte va så kul alltid att få grus i munnen! Minns en gång när Vilja var bara ca 6 månader och jag hade skickat henne på en dirigering och hon kastade ifrån sig dummien flera gånger på vägen in....jag funderade på vad hon höll på med och när hon kom fram så kastade hon dummien på mig och då var hela dummien och Viljas mun full med pissmyror!! Jag fick nypa loss dem för de var jättearga och bet sig fast i läppar och tandkött jättehårt.....stackars lilla Vilja!



Kram

2009-03-17 @ 19:21:17
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Castor

Ja du brorsan, jag har oxå förärats en sån väst. Sitter som en smäck. Ska ut och prova den i helgen. Hoppas det kommer några tjejer och kollar.

2009-03-17 @ 21:02:36
Postat av: Mia o Viggo

Walle, du är ju för snygg i badbrallorna! Du kommer att bli kungen på beachen 2009!



Helene - imorgon köper jag en trisslott! Så håll tummarna, imorgon kan vi bli rika. Men det får bli du som får stå i TV-rutan och skrapa... ok?

2009-03-17 @ 22:01:12
Postat av: Tyra

Tjena snygging! Jag vill också ha ett sånt där fint täcke!!! Man kan alltså bada med det, och du tänker bada på fredag???? Hur går det ihop??? Här är det flera meter is på alla sjöar så det är länge till bad, kanske jag kan tigga mig till ett litet dopp i badkaret he heee



Kram



/Tyra

2009-03-18 @ 17:44:00
URL: http://www.nogg.se/tyra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback