Lite egentid...

... med MOR och träning med våra polare var inte helt fel på lördagsförmiddagen.

Förutom mig så var det Elliott, Isa & Molly med mattar. Kul att Isa nu är hemma igen hos sin flock efter att ha agerat mamma så många veckor. Idag fick hon dock bara vara passiv åskådare.

Först blev det stadgeövningar av dess olika slag. Sedan skulle "Klockan" testas av och det var nog tur för att jag hade fullständigt glömt bort vad ordet "UT" hade för betydelese eller så fick jag bara en tillfällig blackout, får hoppas på det sistnämnda var MORs direkta kommentar.

Sedan blev det ett par markeringar och därefter två dirigeringar var innan jag & tjejerna släpptes loss som 3 kalvar på grönbete (Elliot var tvungen att följa med sin matte och hämta blommor). Det var skitroligt att bli jagad av 2 tjejer på en gång genom skogen :-)

Avslutningsvis blev det lite posering och godisletande:


Kommentarer
Postat av: Enzo

Du ska ju alltid vara värst :(. Två tjejer på en gång! Jag hade ju bara en och mysa med när vi var iväg i lördags. Men å andra sidan hade det ju blivit trångt i bilen om vi varit tre stycken så det räckte med Corrine åt mig :).

2009-05-24 @ 23:13:57
Postat av: lotta med juniocola

oj, dubbeldate:)vad fina ni är tillsammans:)härligt gröna bilder:)

Postat av: Clara

Tjena

Vaddå 2 tjejer. Tänk om jag då skulle ha 2 killar!!

Kanske inte så dumt.

Helt rätt att du får lite egentid får det behövs nog nu när Beck har flyttat in till er.



Nä nu är jag nasse-trött o ska gå o lägga mig.



Hör ett grymt från Husse. Han hälsar.



Clara

2009-05-25 @ 00:08:49
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: E mma, S & K

Viktigt & mysigt med ensam tid tillsammans med mor!!

Den där "black-out:en" är säkert bara tillfällig... Ni är ju så flitiga och tränar så det är ju inte konstigt att man glömmer ibland ;)

kramisar från oss

2009-05-25 @ 07:42:43
URL: http://dualdogs.dinstudio.se
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Skönt med egentud med MOR det behöver man som storasyskon!



2009-05-26 @ 15:31:05
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback