Vissa dagar...

... bör man inte bege sig till någon träning, idag var en sådan dag!

Regnet det bara öste ner... och ändå tvingades man att ligga på platsliggning i det våta underlaget med regnet droppande från hjässan i hela 3 minuter. HYGGLIGA 2-beningar man har!

MOR ville sedan att jag våt & kall skulle vara på gott träningshumör, hm... det kunde jag inte helt ställa upp på. Det gick bara inte att vara riktigt på hugget, men helt kasst blev det inte... men det kunde så klart varit bättre.

Innan vi åkte hem så tog vi ut LILLEBROR ur bilen och gick på promenix tillsammans med Bell & Margareta i regnet & mörkret så att även BECK fick bli lite blöt... nån rättvisa måste det ju vara!

Nu har det regnat i dagarna 3... undrar när det skall sluta?

Kommentarer
Postat av: Karin och Wilma

Det är såna dagar man får hitta på lite bus istället så det blir lite roligt :-) Men tyvärr så kan det ju regna på tävling också, så det är ju bara att bita ihop och avkräva en riktigt skön badlakansrubbning när man kommer hem :-)



kram

Postat av: Clara

Tjena

Nu ska du få ett tips.

Tror du inte att min Husse också dragit ut mig i sånt skitväder o då pratar vi inte kiss o bajs runda utan TRÄNINGSTÄVLING i Skurup. Full storm o ösregn.

På sittande i grupp rysste jag av mig regnet för pälsen var FULL med vatten. Poängavdrag givetvis trots att jag satt hela tiden.

Då fick jag ett regntäcke i julklapp.



Sköt nu om träningen tills vi ses nästa gång.



Clara

(Husse skriker ngt. om hälsning).

2009-10-27 @ 17:13:33
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Tro mig...nu kommer solen! :-)

2009-10-27 @ 21:58:36
URL: http://shivaovittra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback